- nært, nemt og nu!

Odder Antennes Internetsupport

 Vore bedste supportere sidder klar ved telefonen for at hjælpe dig, hvis du har brug for teknisk support.

 

Ring til 86 54 11 42 - tast 3 for support

Hverdage: 9 - 21

Weekend og helligdage: 11 - 21



Inden du ringer til vores support, bedes du først prøve nedenstående, for at se om det løser dit problem.

Har du problemer med at komme på internettet?

  • Kan du se alle dine TV kanaler?
    • Hvis du heller ikke kan se TV, betyder det at problemet ligger et sted, inden signalet bliver fordelt rundt i huset. Der skal formentlig en tekniker ud og fejlfinde installationen.
  • Lyser de fire lamper (Power, DS, US og Online) fast?
    • Hvis ikke, kan du prøve at genstarte modemet, og har du egen router, skal du også genstarte denne, men tænd først routeren når modemet lyser i lampen "online".
  • Blinker lampen "DS" eller "US"?
    • Hvis de går, skal du tjekke at antennekablet er monteret korrekt, og tjekke at kobbertråden ikke er bøjet.

Har du problemer med at se TV?

  • Har du samme problem på andre TV?
    • Hvis ikke, skal du tjekke om din egen installation lever op til kravene. Du kan se mere her: Flimmer på skærmen
  • Mangler du alle programmer for en programpakke?
    • Hvis du gør, kan det være vores tekniker har sat et filter på en forkert husstand. Kontakt derfor supporten.

Nyheder

Læs om de seneste nyheder  fra
Odder Antenneforening

Seneste Nyhedsmail

Tilmeld dig nyhedsmailen her

Se alle nyhedsmail her

 

Selvbetjening

Her kan du bestille internet, TV, ændre TV pakke, betalingsfrekvens, og tilmelde kortbetaling

Log på "Selvbetjening"

Nye medlemmer -
Bestil TV-pakke/Internet her